להימנע מפיתויים בדרך לתזונה נכונה

August 13, 2017

לכולנו זה קורה, אנחנו רוצים להתחיל בדיאטה אבל מתקשים להימנע מהפיתויים בדרך, אם זה בצקים (פחמימות) שמלווים אותנו בכל ארוחה, מתוקים שמסיימים אצלנו כל ארוחה או אפילו חטיפים בזמן צפייה בטלוויזיה. כל אלו מכשולים בזמן הירידה במשקל ועלולים להקפיץ את הצריכה הקלורית היומית.

 

הדרך היעילה ביותר להימנע מפיתויים היא להימנע מלהגיע למצבי רעב באמצעות סידור שישה ארוחות קטנות ביום. הארוחות צריכות להכיל את כל אבות המזון שומנים, פחמימות, חלבונים, ויטמינים ומינרלים. השיטה שלי לסידור כל ארוחה כי לקחת צלחת בינונית ולסדר אותך בסדר הבא: 

  • רבע צלחת: חלבונים (עוף, דג, בשר רזה, ביצים)

  • רבע צלחת: פחמימה (פרוסת לחם קל אחת, צנימים, פריכיות אורז)

  • חצי צלחת: ירקות (להשתדל להוסיף יותר ירקות ירוקים)

ישנם 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

כתבות אחרונות
Please reload

עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square

כל הזכויות שמורות ל-EatLess

קנייה בטוחה

  • Instagram - White Circle
  • Facebook - White Circle

המידע והתכנים שבאתר אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי. איטלס אינו תרופה ואינו נועד לרפא מחלות,

בכל שאלה רפואית על המשתמש להיוועץ ברופא או איש מקצוע מוסמך. לשאלות בנושא תזונה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות להיוועצות עם הדיאטנית הקלינית של החברה.